Пет студентски екипа представиха идеите си за засилване на присъствието в дигиталния свят във финала на петото издание на конкурса „Рено Нисан България - Мастър Инициатива". След интересния дебат представителите на официалния вносител на Renault и Nissan у нас излъчиха и щастливите победители.
Темата, която разбуди креативността и интереса на българските студенти, беше свързана с дигиталните технологии, все повече навлизащи в социалния и корпоративен свят - „Дигиталните комуникации и автомобилите. Как автомобилните марки Renault, Dacia и Nissan да засилят своето присъствие в дигиталното пространство, за да достигнат по-близо до хората".
Тази година челните две места бяха заети от представителни на УНСС. Ивелин Иванов и Огнян Василев се класираха а първото място, следвани от отбора на колегите им Ангел Дойков, Джеймс Йоловски и Преслав Проданов. Единственият смесен отбор в петицата зае третото място. Това са Владислав Ганчев от Нов български университет и Ивелина Славова от УНСС. На четвърто място бяха класирани представителите на Американския университет в България, Благоевград, който традиционно има силно присъствие в конкурса. Поради отсъствието си от България Ilyas Momynov и Raman Faminou представиха своята разработка с кратка дистанционна презентация по Skype. Пети бяха Огнян Костовски, Преслав Вълчев и Георги Вълков от Нов български университет.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!